joi, 3 iunie 2010

Pentru ca sunt ale mele !!!:x






ELE sunt tot ce am ...cu ele imi impartasesc sentimentele, pentru ele as da luna jos de pe cer.

Sunt prietenele care nu le`am avut niciodata ...toate 3 tinem una la alta ca o sora si nu ne`am face rau niciodata una alteia.
Ne distram in fiecare zi ...iesim afara, mancam inghetata:x, mergem la flory si ne prostim :">, alergam ca turbatele dupa 253, facem misto:)).

Poate ca alti nu stiu ce inseamna "Prietenia" dar eu am cunoscut sentimentul asta prin ele si le MULTUMESC din toata inima:x. Imi sunt mereu alaturi si ma ajuta atunci cand sunt suparata:x.
Avem aceleasi gusturi la haine la baieti la tot :)) ...ne place sa ne dichisim mereu sa fim cochete :)) :x ...si ne place una de alta :x.
Nu stiu cum sa`mi exprim admiratia si iubirea care o am fata de ele ...ii multumesc lu` Dumnezeu in fiecare zi ca am asa prietene care si`ar da si zambetul de pe buze ca sa ma vada pe mine fericita ...acelasi lucru las face si eu pentru ele:x.

Cand una plange si celelalte doua fac la fel ...ne sprijinim moral de fiecare data cand e nevoie.

Ce sa va mai spun despre ele :-?? ...decat ca LE IUBESC si LE MULTUMESC toata viata mea pentru copilaria frumoasa care o am datorita LOR :x.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu