joi, 3 iunie 2010

Despre mine !!!


Poi ...cu ce sa incep ? Ce pot sa va spun despre mine ...sunt o fire vesela imi place sa ma distrez la maxim cu prietenii. Socializez cu toata lumea nu sunt incuiata, nu am figuri intodeauna lumea se poate baza pe ajutorul meu dar depinde ce fel de om esti. Imi ascult parintii cat de cat :)) cel putin asa cred eu :)) ...mai intai cunoaste`ma si porma critica`ma pentru ca nu sti ce prieten bun pierzi. Imi place cand ies cu prietenii afara, imi place cand imi chinui fratiorul:x:)) (eee ma joc cu el :)) ) dar nu`mi place cand ma cicale mama cu tata :-l intr`un fel le multumesc din suflet ca au putina autoritate fata de mine daca nu ma educau cum trebuie cine stie ce panarama ajungeam acum :). Am un defect foarte mare ma enervez foarte repede si reactionez foarte urat :)) si de aceea uneori ii indepartez pe cei din jurul meu dar in cele din urma imi cer scuze si totul se rezolva:x.
Mai am o saptamana si un pic si devin boboaca :x dabea astept sa intru la liceu sa`mi cunosc noi colegi, sa vad cum e sa fi boboaca :x, invat bine nu pot sa zic ca sunt eleva de nota 10 dar nici de 6 in jos nu sunt. Mi`ar place sa ajung pshiholog ...sfaturile mele au fost mereu ascultate sti cum se zice "Un sfat e mereu bine venit"tocmai de aceea prietenii mai defapt prietenele :)) vin la mine sa`mi ceara un sfat cu ce sa faca in relatia lor ...si uite ca de atatea ori le`a ajutat si acum le este foarte bine darita mie. Cred ca e cam scurta descrierea dar nu pot spune in cuvinte cum sunt ...cel mai bine este sa ma cunosti fata in fata nu prin niste randuri:*. Eu atat am avut de zis despre mine sper ca vati facut o impresie buna despre mine >:D<.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu