joi, 23 septembrie 2010

Dor de tine ...

Mi`e dor de tine ...vreau sa mai fi inca langa mine aici si sa ma iei in brate si sa`mi spui ca ma iubesti.
Vreau sa mai traiesti si sa te vad in ochii mei zi de zi ...sa stiu ca tu imi iei apararea mereu.
Mie dor de zilele alea cand ieseam afara amandoi cu Rex si te uitai la mine cum ma jucam cu castane ...iti placea "mancarea" de o faceam din ele:">.
Iti placea cand ma vedeai ca zambesc ...te simteai implinit ca ai o asa nepoata fericita:x.
Mi`e dor sa te vad cum stateai pe scaunu tau si incepeai sa ma certi si porma cand ma intristam ma luai in brate si imi spuneai "Georgi sti ca te iubesc si tataie nu`ti face rau niciodata".
De ce acum numai esti si numai pot vorbi cu tine decat prin vise? ...de ce acum nu te mai pot strange brate si sa mai pot plange pe umarul tau? ...de ce mai lasat aici?
Mie dor de tine ...seara de seara ma rog sa te mai visez macar odata ...macar in vise sa te mai vad daca nu in realitate.
Au trecut ani buni de cand tu numai esti dar eu tot te iubesc si tu pentru mine vei avea mereu primu loc asigurat in inima mea ...tu ai fost si vei ramane mereu singura persoana pe care am iubit`o si inca o iubesc cu adevarat.
Cand o fi sa vin si eu acolo sus la tine vreau sa ma astepti cu bratele deschise ...pana atunci vreau doar sa ma veghezi si sa ai grija de mine.
Te iubesc Tataie:-<...

Un comentariu:

  1. frumos te apreciez e greu sa treci peste momente dastea dar tine minte sunt oameni care te iubesc cu adevarat si care tin la tine oferale dragostea ta celor care iti demonstreaza asta si care iti spun ca tin la tine cu adevarat.Omu nu se judeca dupa fapte se judeca dupa suflet ..

    Bafta

    RăspundețiȘtergere